Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zmiana języka poprzez reklamę – wpływ komunikatów reklamowych na współczesne idio- i socjolekty

Tytuł:
Zmiana języka poprzez reklamę – wpływ komunikatów reklamowych na współczesne idio- i socjolekty
Autorzy:
Stwora, Anna
Słowa kluczowe:
język reklamy, slogan, idiolekt, zmiana języka, język potoczny
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Instytut Języka Polskiego PAN
Język:
polski
Linki:
https://rcin.org.pl/dlibra/publication/edition/67865/content  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Dostawca treści:
RCIN - Repozytorium Cyfrowe Instytutów Naukowych
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies