Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ulotne jak dym? Kryptoreklama i przemiany obyczajów – o kampanii Polskiego Monopolu Tytoniowego na łamach „Kobiety Współczesnej” w latach 1931-1932

Tytuł:
Ulotne jak dym? Kryptoreklama i przemiany obyczajów – o kampanii Polskiego Monopolu Tytoniowego na łamach „Kobiety Współczesnej” w latach 1931-1932
Napis Seria XXII (2016)
Autorzy:
Bąbel, Agnieszka
Słowa kluczowe:
przemiany obyczajów
“Kobieta Współczesna” [Modern Woman]
kryptoreklama
cigarettes
„Kobieta Współczesna”
change of customs
Bernays, Edward L.
papierosy
crypto advertising
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydawnictwo IBL
Język:
polski
Linki:
https://rcin.org.pl/dlibra/publication/edition/64258/content  Link otwiera się w nowym oknie
Prawa:
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Rights Reserved - Free Access
Źródło:
IBL PAN, sygn. P.I.2795
http://195.187.71.10/ipac20/ipac.jsp?profile=iblpan&index=BOCLC&term=aa97015019
IBL PAN, call no. P.I.2795
Dostawca treści:
RCIN - Repozytorium Cyfrowe Instytutów Naukowych
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tekst pol., streszcz. ang.

24 cm

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies