Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using metacognitive strategy to teach learning strategies : a study of Indonesian pre-service biology teachers

Tytuł:
Using metacognitive strategy to teach learning strategies : a study of Indonesian pre-service biology teachers
Autorzy:
Susantini, Endang. Autor
Współwytwórcy:
Indana, Sifak. Autor
Isnawati. Autor
Tematy:
Studenci
Biologia
Surabaja (Indonezja, prowincja Jawa Wschodnia ; okolice)
Szkoły wyższe
Uczenie się
Nauczanie
Kształcenie nauczycieli
Nauczyciele biologii
Data publikacji:
2018
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne 3.0 Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Bibliografia, netografia na stronach 266-268.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies