Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filtr okazji jako czynnik warunkujący strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw = The opportunity filter as a factor conditioning enterprises internationalization strategies

Tytuł:
Filtr okazji jako czynnik warunkujący strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw = The opportunity filter as a factor conditioning enterprises internationalization strategies
Autorzy:
Otola, Iwona. Autor
Współwytwórcy:
Szymczyk, Katarzyna (ekonomia). Autor
Tematy:
Województwo śląskie (1999- )
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
Otoczenie firmy
Zarządzanie strategiczne
Data publikacji:
2017
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 353-354.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies