Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena znajomości działań promocyjnych przedsiębiorstwa Tymbark = Assessment of awareness of Tymbarks promotional activities

Tytuł:
Ocena znajomości działań promocyjnych przedsiębiorstwa Tymbark = Assessment of awareness of Tymbarks promotional activities
Autorzy:
Jurczuk, Elżbieta. Autor
Współwytwórcy:
Grontkowska, Anna. Autor
Tematy:
Konsumenci (ekonomia)
Tymbark
Marka (ekonomia)
Promocja handlowa
Soki
Przemysł rolno-spożywczy
Reklama
Tymbark (woj. małopolskie, pow. limanowski, gm. Tymbark)
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronie 83.

artykuł z czasopisma rolniczego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies