Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa turystycznego

Tytuł:
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa turystycznego
Autorzy:
Rapacz, Andrzej (1951- )
Współwytwórcy:
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego (Wrocław)
Tematy:
Polska
Turystyka - marketing
Przedsiębiorstwo turystyczne
Ekonomika przedsiębiorstwa
Data publikacji:
1993
Wydawca:
Wrocław : Wydaw. AE (Wroc. : AE)
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. przy rozdz.

podręczniki akademickie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies