Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola marketingu analitycznego w procesie badawczo-analitycznym wspartym przez marketing automation

Tytuł:
Rola marketingu analitycznego w procesie badawczo-analitycznym wspartym przez marketing automation
Autorzy:
Golik-Górecka, Grażyna. Autor
Współwytwórcy:
Skonieczka, Rafał. Autor
Tematy:
Automatyzacja
Efektywność ekonomiczna
Polska
Prace badawczo-rozwojowe
Zarządzanie wiedzą
Marketing analityczny
Data publikacji:
2017
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim, rosyjskim.

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 156-157.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies