Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie silnej marki w budowaniu relacji z klientami na przykładzie sekora FMCG

Tytuł:
Znaczenie silnej marki w budowaniu relacji z klientami na przykładzie sekora FMCG
Autorzy:
Liczmańska, Katarzyna (1975- ). Autor
Tematy:
Artykuły konsumpcyjne
Sieć handlowa
Polska
Komunikowanie marketingowe
Konsumenci (ekonomia)
Marka (ekonomia)
Handel detaliczny
Data publikacji:
2017
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia na stronach 387-388.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies