Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Użyteczność badań eye trackingowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych nabywców = Usebility of eye tracking research on the implicit determinants of customers behavior measurement

Tytuł:
Użyteczność badań eye trackingowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych nabywców = Usebility of eye tracking research on the implicit determinants of customers behavior measurement
Autorzy:
Garczarek-Bąk, Urszula. Autor
Tematy:
Badania marketingowe
Stany Zjednoczone (USA)
Konsumenci (ekonomia)
Europa
Okulografia
Data publikacji:
2016
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 69-71.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł przeglądowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies