Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PR i marketing gwarantami przestrzeni publicznej w ponowoczesnym społeczeństwie? : refleksje z perspektywy antropologii komunikacji i mediów = PR and marketing as guarantees of public shere in the post-modern society? : reflections from the perspective of the anthropology of communication and media ; KPSW w Jeleniej Górze.

Tytuł:
PR i marketing gwarantami przestrzeni publicznej w ponowoczesnym społeczeństwie? : refleksje z perspektywy antropologii komunikacji i mediów = PR and marketing as guarantees of public shere in the post-modern society? : reflections from the perspective of the anthropology of communication and media ; KPSW w Jeleniej Górze.
Autorzy:
Woźny, Aleksander (1953- )
Tematy:
Marketing - socjologia
Środki masowego przekazu - socjologia
Komunikacja społeczna - teoria
Public relations - socjologia
Data publikacji:
2016
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. s. 197-198

Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies