Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie sieci dyskontowych w decyzjach zakupowych polskich konsumentów

Tytuł:
Znaczenie sieci dyskontowych w decyzjach zakupowych polskich konsumentów
Autorzy:
Kosicka-Gębska, Małgorzata
Współwytwórcy:
Gębski, Jerzy
Kwiecińska, Katarzyna (1988- )
Tematy:
Supermarkety i hipermarkety - Polska
Sieć handlowa - Polska
Konsumenci (ekon.) - Polska
Data publikacji:
2016
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Bibliogr., netogr. s. 117-118.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies