Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fragmentaryczne wyniki badań nad motywacją do terapii jąkania uczniów szkoły średniej

Tytuł:
Fragmentaryczne wyniki badań nad motywacją do terapii jąkania uczniów szkoły średniej
Autorzy:
Chęciek, Mieczysław
Współwytwórcy:
Bijak, Elżbieta
Tematy:
Motywacja leczenia się - badanie
Uczniowie szkół średnich - zdrowotność - badanie - Polska
Jąkanie - psychologia
Data publikacji:
2015
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Bibliogr. s. 169.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies