Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania a strategie uczenia się i osiąganięcia edukacyjne gimnazjalistów z dysleksją i bez specyficznych trudności w uczeniu się

Tytuł:
Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania a strategie uczenia się i osiąganięcia edukacyjne gimnazjalistów z dysleksją i bez specyficznych trudności w uczeniu się
Autorzy:
Kucharczyk, Izabella
Współwytwórcy:
Dłużniewska, Agnieszka (pedagog)
Tematy:
Mazowieckie, województwo (od 1999) - szkolnictwo i oświata
Uczenie się - badanie
Uczniowie gimnazjów - Polska
Dysleksja i dysgrafia - badanie
Data publikacji:
2016
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr. s. 196-197.

Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies