Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizualizacja wyników badań marketingowych : podejścia, metody i zastosowania

Tytuł:
Wizualizacja wyników badań marketingowych : podejścia, metody i zastosowania
Współwytwórcy:
Walesiak, Marek (1957- ). Red.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego (Wrocław)
Tematy:
Badania marketingowe
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
materiały konferencyjne

Materiały z warsztatów, 14-15 maja 2009 r., Szklarska Poręba.

Bibliogr. przy ref.

Streszcz. ang. przy ref.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies