Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększania życiowej wartości klienta : wyniki badań empirycznych

Tytuł:
Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększania życiowej wartości klienta : wyniki badań empirycznych
Autorzy:
Sudolska, Agata (1971- )
Tematy:
Województwo kujawsko-pomorskie (1999- ) - gospodarka
Lojalność konsumentów - Polska
Marketing partnerski - Polska
Zarządzanie - metody - Polska
Data publikacji:
2012
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies