Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowania nowoczesnej analizy danych w marketingu i badaniach rynku.

Tytuł:
Zastosowania nowoczesnej analizy danych w marketingu i badaniach rynku.
Tematy:
Data mining
Programy komputerowe
Statystyka gospodarcza
Statystyka
Statistica (informat.) - stosowanie
Rynek - badanie
Marketing - metody
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Kraków : StatSoft Polska
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
materiały konferencyjne

Materiały na seminarium org. przez StatSoft Polska, październik 2009 r., Warszawa.

Bibliogr. przy niektórych ref.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies