Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczna orientacja firm : znaczenie dla konsumentów

Tytuł:
Społeczna orientacja firm : znaczenie dla konsumentów
Autorzy:
Rak, Mateusz
Tematy:
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) - Polska
Konsumenci (ekon.) - Polska
Marketing partnerski - Polska
Marketing zaangażowany społecznie - Polska
Data publikacji:
2011
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr., netogr.

Streszcz. ang.

Materiały z konferencji "Działania informacyjne członków gospodarstw domowych a jego zachowania gospodarcze", Wrocław.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies