Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych

Tytuł:
Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych
Współwytwórcy:
Walesiak, Marek (1957- ). Red.
Bąk, Andrzej (1961- )
Gatnar, Eugeniusz. Red.
Tematy:
Statystyka matematyczna - stosowanie - marketing
Marketing - metody
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Wrocław : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. s. 369-393.

podręczniki akademickie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies