Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie marketingowe w szkolnictwie wyższym a rozwój małych przedsiębiorstw

Tytuł:
Zarządzanie marketingowe w szkolnictwie wyższym a rozwój małych przedsiębiorstw
Autorzy:
Kowalewski, Tadeusz
Tematy:
Marketing strategiczny
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) - Polska
Szkolnictwo wyższe - zarządzanie - Polska
Szkolnictwo wyższe - marketing - Polska
Data publikacji:
2006
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Materiały z II Konferencji Naukowej "Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw Mikrofirma 2006", Szczecin.

Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies