Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsumencka i sensoryczna ocena jogurtów owocowo-warzywnych

Tytuł:
Konsumencka i sensoryczna ocena jogurtów owocowo-warzywnych
Autorzy:
Górna, Justyna (ekonomia)
Współwytwórcy:
Zalewski, Romuald I. (1941- )
Klimczak, Inga
Tematy:
Jogurt - handel - Polska
Marketing - metody
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska
Data publikacji:
2003
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies