Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Merchandising rules for shelf space allocation with product categorization and vertical positioning = Zasady przydzielania produktom miejsca na półkach sklepowych z uwzględnieniem kateogriyzacji produktów i pozycjonowania pionowego

Tytuł:
Merchandising rules for shelf space allocation with product categorization and vertical positioning = Zasady przydzielania produktom miejsca na półkach sklepowych z uwzględnieniem kateogriyzacji produktów i pozycjonowania pionowego
Współwytwórcy:
Subbotìn, Sergìj Oleksandrovič Autor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław)
Czerniachowska, Kateryna Autor
Tematy:
Sklepy
Merchandising
Pozycjonowanie (marketing)
Marketing
Data publikacji:
2021
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

Bibliografia, netografia na stronach 56-59.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies