Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane aspekty zarządzania jakością w ING Banku Śląskim SA a wymagania normy ISO 9001:2000 : czy wewnętrzny system jakości banku można przekształcić w system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2000

Tytuł:
Wybrane aspekty zarządzania jakością w ING Banku Śląskim SA a wymagania normy ISO 9001:2000 : czy wewnętrzny system jakości banku można przekształcić w system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2000
Autorzy:
Wierzbicka, Magdalena
Współwytwórcy:
Ligarski, Mariusz J.
Tematy:
ING Bank Śląski - zarządzanie
Zarządzanie jakością - normalizacja
Banki - zarządzanie - Polska
Zarządzanie jakością - Polska
Normy ISO 9000
Data publikacji:
2005
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszcz. ang.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies