Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena jakości logistycznej obsługi klienta na przykładzie branży KEP

Tytuł:
Ocena jakości logistycznej obsługi klienta na przykładzie branży KEP
Współwytwórcy:
Janczewski, Jerzy Autor
Społeczna Akademia Nauk (Łódź)
Katedra Systemów Transportu (Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna ; Łódź)
Janczewska, Danuta Maria Autor
Tematy:
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo kurierskie
Zarządzanie procesami biznesowymi
Jakość usług
Innowacje
Usługi kurierskie
Polska
Logistyka
Data publikacji:
2020
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia, netografia na stronach 186-187.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

dane statystyczne

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies