Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ

Tytuł:
Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ
Współwytwórcy:
Arkit, Artur Autor
Puchała, Maciej Autor
Katedra Systemów Transportu (Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna ; Łódź)
Tematy:
Branża TSL
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo kurierskie
Polska
Jakość usług
Konkurencyjność
Usługi kurierskie
Data publikacji:
2020
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronach 140-141.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

dane statystyczne

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies