Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ potencjału internetowego tłumu na kapitał marki instytucji kultury

Tytuł:
Wpływ potencjału internetowego tłumu na kapitał marki instytucji kultury
Współwytwórcy:
Kolegium Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny ; Katowice)
Grzesiak, Mateusz (1980- ) Autor
Wróblewski, Łukasz (ekonomia) Autor
Bilińska-Reformat, Katarzyna Autor
Wydział Nauk Stosowanych (Akademia WSB ; Dąbrowa Górnicza)
Wydział Zamiejscowy w Cieszynie (Akademia WSB ; Dąbrowa Górnicza)
Tematy:
Instytucje kultury
Media społecznościowe
Crowdsourcing
Marka (ekonomia)
Polska
Internauci
Data publikacji:
2020
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

dane statystyczne

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 43-44.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies