Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Differences in communication skills among elementary students with mild intellectual disabilities after using easy-to-read texts

Tytuł:
Differences in communication skills among elementary students with mild intellectual disabilities after using easy-to-read texts
Współwytwórcy:
Licardo, Marta Autor
Volčanjk, Nina Autor
Tematy:
Komunikacja werbalna
Słowenia
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Szkoły podstawowe
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
Data publikacji:
2021
Język:
angielski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma pedagogicznego

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 245-246.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies