- Tytuł:
- Wpływ struktury graficznej prostych ulotek reklamowych na preferencje potencjalnych klientów : badanie okulograficzne
- Współwytwórcy:
-
Ogar, Angelika Autor
Wydział Informatyki i Zarządzania (Politechnika Wrocławska)
Katedra Systemów Zarządzania i Rozwoju Organizacji (Politechnika Wrocławska)
Michalski, Rafał (organizacja i zarządzanie) Autor - Tematy:
-
Wzrok
Okulografia
Metody statystyczne
Ulotka reklamowa
Konsumenci (ekonomia)
Badania marketingowe
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Marketing - Data publikacji:
- 2020
- Język:
- polski
- Prawa:
-
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/ - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Dostawca treści:
- Academica
- Artykuł