Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ struktury graficznej prostych ulotek reklamowych na preferencje potencjalnych klientów : badanie okulograficzne

Tytuł:
Wpływ struktury graficznej prostych ulotek reklamowych na preferencje potencjalnych klientów : badanie okulograficzne
Współwytwórcy:
Ogar, Angelika Autor
Wydział Informatyki i Zarządzania (Politechnika Wrocławska)
Katedra Systemów Zarządzania i Rozwoju Organizacji (Politechnika Wrocławska)
Michalski, Rafał (organizacja i zarządzanie) Autor
Tematy:
Wzrok
Okulografia
Metody statystyczne
Ulotka reklamowa
Konsumenci (ekonomia)
Badania marketingowe
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Marketing
Data publikacji:
2020
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 194-196.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies