Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer relationship management : strategy and system perspectives = Zarządzanie relacjami z klientem : strategia i perspektywy systemowe

Tytuł:
Customer relationship management : strategy and system perspectives = Zarządzanie relacjami z klientem : strategia i perspektywy systemowe
Współwytwórcy:
Uczelnia Jana Wyżykowskiego
Czopek, Miłosz Autor
Kazusek, Marta Autor
Tematy:
Zarządzanie relacjami z klientami
Data publikacji:
2020
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 4.0
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Streszczenie w języku polskim.

artykuł przeglądowy

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 47-48.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies