Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Program Gameinn jako przykład wsparcia sektora kreatywnego

Tytuł:
Program Gameinn jako przykład wsparcia sektora kreatywnego
Autorzy:
Baranowski, Michał (ekonomia) Autor
Współwytwórcy:
Sekcja Analiz i Ewaluacji (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju)
Tematy:
Konkurencyjność
Program Sektorowy GameINN
Polska
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Producenci gier komputerowych
Branża gamingowa
Gry komputerowe
Data publikacji:
2020
Język:
polski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
sprawozdanie

artykuł z czasopisma kulturalnego

Bibliografia na stronie 143.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies