Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The statutory prohibition of advertising of the pharmacy and its activity : legal and economic approach

Tytuł:
The statutory prohibition of advertising of the pharmacy and its activity : legal and economic approach
Współwytwórcy:
Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa (Uniwersytet Ekonomiczny ; Kraków)
Wydział Farmaceutyczny (Uniwersytet Jagielloński)
Podsiadło, Piotr Autor
Kobylarz, Michał Autor
Jachowicz, Michał Autor
Tematy:
Konkurencyjność
Gospodarka narodowa
Aptekarstwo
Reklama
Prawo farmaceutyczne
Data publikacji:
2020
Język:
angielski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma prawniczego

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 692-697.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies