Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ reklamy społecznej na deklarowane zachowania odbiorców na przykładzie studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = The influence of social advertising on the recipients declared behaviour based on the example of students of the Cracow University of Economics

Tytuł:
Wpływ reklamy społecznej na deklarowane zachowania odbiorców na przykładzie studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = The influence of social advertising on the recipients declared behaviour based on the example of students of the Cracow University of Economics
Autorzy:
Kudełko, Natalia Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Tematy:
Nawyki konsumenckie
Reklama społeczna
Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Studenci
Kraków (woj. małopolskie)
Marketing zaangażowany społecznie
Zachowanie prospołeczne
Data publikacji:
2019
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

raport z badań

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 123-124.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies