Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing wspólnej sprawy jako przykład współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw = Cause related marketing as an example of cooperation between non-governmental organizations and enterprises

Tytuł:
Marketing wspólnej sprawy jako przykład współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw = Cause related marketing as an example of cooperation between non-governmental organizations and enterprises
Autorzy:
Tkocz, Anita Marta Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław)
Tematy:
Przedsiębiorstwo
Organizacje pozarządowe (NGO)
Współdziałanie
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Marketing zaangażowany społecznie
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 106-107.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies