Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Digital customer as a creator of the reputation of modern companies

Tytuł:
Digital customer as a creator of the reputation of modern companies
Autorzy:
Szwajca, Danuta Autor
Współwytwórcy:
Wydział Organizacji i Zarządzania (Politechnika Śląska)
Tematy:
Wizerunek przedsiębiorstwa
Interesariusze
Polska
Zarządzanie relacjami z klientami
E-konsumenci
Politechnika Warszawska
Reputacja przedsiębiorstwa
Data publikacji:
2019
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

referat

Bibliografia, netografia na stronach 265-266.

Materiały z konferencji "DEMIST '19", 30 maja 2019 r., Warszawa.

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies