Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing pozytywny, czyli wymiary wartości dla klienta w perspektywie nauk o szczęściu = The positive marketing - value for the consumer according to science of happiness

Tytuł:
Marketing pozytywny, czyli wymiary wartości dla klienta w perspektywie nauk o szczęściu = The positive marketing - value for the consumer according to science of happiness
Autorzy:
Snarska, Aleksandra Autor
Współwytwórcy:
Instytut Zarządzania Wartością (Szkoła Główna Handlowa ; Warszawa)
Tematy:
Polska
Marketing wartości
Psychologia pozytywna
Marketing
Szczęście
Dobrostan psychiczny
Data publikacji:
2020
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Uznanie Autorstwa 3.0 Polska
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

Bibliografia, netografia na stronach 24-25.

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies