Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie marek rzeczywistych i fikcyjnych w eksperymentach na temat humoru w reklamie = The use of real versus fictitious brands in experiments on humor in advertising

Tytuł:
Wykorzystanie marek rzeczywistych i fikcyjnych w eksperymentach na temat humoru w reklamie = The use of real versus fictitious brands in experiments on humor in advertising
Autorzy:
Karpińska-Krakowiak, Małgorzata Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki
Tematy:
Eksperymenty
Humor
Reklama
Badania marketingowe
Konsumenci (ekonomia)
Manipulacja (psychologia)
Marka (ekonomia)
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia na stronach 165-166.

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies