Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przewidywanie zachowań konsumentów za pomocą analizy scoringowej = Prediction of consumer behavior by scoring analysis

Tytuł:
Przewidywanie zachowań konsumentów za pomocą analizy scoringowej = Prediction of consumer behavior by scoring analysis
Autorzy:
Trojanowski, Mariusz (ekonomia) Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Warszawski
Tematy:
Big data
Polska
Komunikacja marketingowa
Data mining
Konsumenci (ekonomia)
Zachowanie
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce
Organizacje
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Bez Utworów Zależnych 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia na stronach 94-95.

Streszczenie w języku angielskim.

case study (studium przypadku)

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies