Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Turystyka w naukach społecznych. T. 4, Ujęcie interdyscyplinarne

Tytuł:
Turystyka w naukach społecznych. T. 4, Ujęcie interdyscyplinarne
Współwytwórcy:
Instytut Przedsiębiorczości (Uniwersytet Jagielloński) Wydawca Instytucja sprawcza
Najda-Janoszka, Marta, Redakcja
Tematy:
Hotele
Polska
Aktywność fizyczna
Trasy narciarskie
Turystyka
Szkolnictwo wyższe
Słowacja
Obszary recepcji turystycznej
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Kraków : Uniwersytet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Na Tych Samych Warunkach 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
praca zbiorowa

Streszczenia w języku angielskim przy pracach.

Bibliografie, netografie przy pracach.

monografia

Tytuł z ekranu tytułowego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies