- Tytuł:
- Turystyka w naukach społecznych. T. 4, Ujęcie interdyscyplinarne
- Współwytwórcy:
-
Instytut Przedsiębiorczości (Uniwersytet Jagielloński) Wydawca Instytucja sprawcza
Najda-Janoszka, Marta, Redakcja - Tematy:
-
Hotele
Polska
Aktywność fizyczna
Trasy narciarskie
Turystyka
Szkolnictwo wyższe
Słowacja
Obszary recepcji turystycznej - Data publikacji:
- 2020
- Wydawca:
- Kraków : Uniwersytet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości
- Język:
- polski
- Prawa:
-
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne – Na Tych Samych Warunkach 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/ - Źródło:
- Biblioteka Narodowa
- Dostawca treści:
- Academica
- Inne