Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Atrybuty strategii relacyjnej przedsiębiorstw w kontekście świadomości sieciowej menedżerów =

Tytuł:
Atrybuty strategii relacyjnej przedsiębiorstw w kontekście świadomości sieciowej menedżerów =
Autorzy:
Zakrzewska-Bielawska, Agnieszka Autor
Współwytwórcy:
Katedra Zarządzania (Politechnika Łódzka)
Tematy:
Polska
Menedżerowie
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
Współdziałanie
Sieć międzyorganizacyjna
Data publikacji:
2019
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł problemowy

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 175-177.

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies