Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Art branding i jego rola w działalności muzeum : na przykładzie Muzeum Uniwersytetu Opolskiego = Art branding and its role in the museum activity : the case of Museum of Opole University

Tytuł:
Art branding i jego rola w działalności muzeum : na przykładzie Muzeum Uniwersytetu Opolskiego = Art branding and its role in the museum activity : the case of Museum of Opole University
Autorzy:
Mazur-Kulesza, Katarzyna Autor
Współwytwórcy:
Muzeum Uniwersytetu Opolskiego
Tematy:
Marketing
Promocja kultury
Muzea uczelniane
Marka (ekonomia)
Estetyka
Opole (woj. opolskie)
Muzeum Uniwersytetu Opolskiego
Sztuka
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma muzealnego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia na stronach 90-91.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies