Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

L2 gain or L2 pain? : a comparative case study of the target language development among the Erasmus+ mobility students and at-home students

Tytuł:
L2 gain or L2 pain? : a comparative case study of the target language development among the Erasmus+ mobility students and at-home students
Współwytwórcy:
Carlet, Angélica. Autor
Ożańska-Ponikwia, Katarzyna. Autor
Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała)
Pujol i Valls, Maria (1980- ). Autor
Tematy:
Wymiana studentów
Hiszpania
Metody nauczania
Wielka Brytania
Nauczanie języków obcych
Erasmus+ (program)
Język angielski (przedmiot szkolny)
Finlandia
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma filologicznego

Bibliografia na stronach 89-92.

case study (studium przypadku)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies