Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama : teorie, koncepce, modely

Tytuł:
Reklama : teorie, koncepce, modely
Współwytwórcy:
Světlík, Jaroslav (1949- ) Autor
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów) Wydawca
Szewczyk, Marcin K. Redakcja
Tematy:
Reklama
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Rzeszów : Wyzsza Szkola Informatyki i Zarzadzania z siedzibą w Rzeszowie 2017
Język:
czeski
Prawa:
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tytuł z ekranu tytułowego.

opracowanie

praca zbiorowa

Przedmowa i spis treści także w języku angielskim.

Bibliografie, netografie przy rozdziałach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies