Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategizing corporate entrepreneurship for value creation and value capture

Tytuł:
Strategizing corporate entrepreneurship for value creation and value capture
Współwytwórcy:
Bratnicki, Mariusz (1947- ) Autor
Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice)
Wyższa Szkoła Biznesu (Dąbrowa Górnicza)
Dyduch, Wojciech (1974- ) Autor
Tematy:
Organizacja
Przedsiębiorczość
Wartość ekonomiczna
Polska
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Data publikacji:
2018
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Bibliografia, netografia na stronach 20-25.

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies