Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce. = Marketing margins and added value in the food supply chain in Poland.

Tytuł:
Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce. = Marketing margins and added value in the food supply chain in Poland.
Współwytwórcy:
Rembisz, Włodzimierz (1950- ) Autor
Zakład Zastosowań Matematyki w Ekonomice Rolnictwa (Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej)
Góral, Justyna Autor
Tematy:
Marże handlowe
Polska
Łańcuch dostaw żywności
Marketing
Żywność
Data publikacji:
2019
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne 3.0 Polska
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
raport z badań

Bibliografia na stronach 56-57.

artykuł z czasopisma rolniczego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies