Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej

Tytuł:
Budowanie lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej
Współwytwórcy:
Dziwulski, Jacek Autor
Drabik, Robert, Autor
Wydział Zarządzania (Politechnika Lubelska)
Tematy:
Przemysł odzieżowy
Zachowanie
Polska
Konsumenci (ekonomia)
Lojalność konsumentów
Ankieta
Konkurencyjność
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenia w języku angielskim.

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia, netografia na stronach 72-73.

raport z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies