Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Eye tracking i wywiad kwestionariuszowy w badaniu jakości użytkowej serwisów internetowych

Tytuł:
Eye tracking i wywiad kwestionariuszowy w badaniu jakości użytkowej serwisów internetowych
Autorzy:
Kaczmarek, Mirosława Autor
Współwytwórcy:
Katedra Badań Rynku i Usług (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań)
Tematy:
Konsumenci (ekonomia)
Satysfakcja konsumentów
Jakość usług
Województwo wielkopolskie (1999- )
Okulografia
Banki
Portale internetowe
Ankieta
Data publikacji:
2014
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim, rosyjskim.

raport z badań

Bibliografia, netografia na stronie 114.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies