Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The image transfer in franchise system : the conceptual approach = Zjawisko transferu wizerunku w systemie franchisingowym : ujęcie koncepcyjne

Tytuł:
The image transfer in franchise system : the conceptual approach = Zjawisko transferu wizerunku w systemie franchisingowym : ujęcie koncepcyjne
Współwytwórcy:
Liczmańska, Katarzyna (1975- ) Autor
Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem (Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Toruń)
Jagielski, Michał Autor
Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Warszawski)
Wiśniewska, Agnieszka (1976- ) Autor
Tematy:
Marka (ekonomia)
Franczyza
Wizerunek przedsiębiorstwa
Data publikacji:
2019
Język:
angielski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma ekonomicznego

Streszczenie w języku polskim.

artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 19-20.

artykuł przeglądowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies