Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Charakter prawny opłaty reklamowej i jej elementy konstrukcyjnej

Tytuł:
Charakter prawny opłaty reklamowej i jej elementy konstrukcyjnej
Autorzy:
Święch-Kujawska, Katarzyna Autor
Współwytwórcy:
Wydział Prawa i Administracji (Uniwersytet Szczeciński)
Tematy:
Konstytucja Polski (1997)
Polska
Opłata reklamowa
Prawo miejscowe
Daniny publiczne
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

artykuł z czasopisma prawniczego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, orzecznictwo, wykaz aktów prawnych na stronach 150-151.

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies