Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Agresywne zachowania uczniów ze SPE jako źródła lęków nauczycieli : korelacja osłabiająca sukces edukacji włączającej

Tytuł:
Agresywne zachowania uczniów ze SPE jako źródła lęków nauczycieli : korelacja osłabiająca sukces edukacji włączającej
Autorzy:
Baranowska, Wanda. Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Łódzki
Leszka, Justyna. Autor
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań)
Tematy:
Zachowanie
Polska
Nauczyciele
Agresywność
Edukacja włączająca
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Lęk
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

Bibliografia na stronach 421-425.

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma pedagogicznego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies