Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikowanie marki - jak treści kulturowe stają się markowe

Tytuł:
Komunikowanie marki - jak treści kulturowe stają się markowe
Autorzy:
Nijander-Dudzińska, Agata. Autor
Współwytwórcy:
Akademia Ignatianum (Kraków)
Tematy:
Komunikacja marketingowa
Kultura
Samorząd terytorialny
Marketing regionalny
Data publikacji:
2018
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliografia na stronach 143-144.

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

artykuł z czasopisma socjologicznego

artykuł problemowy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies