Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bullismo e cyberbullismo tra fondamenti teorici ed evidenze empiriche : i risultati di unindagine conoscitiva su un campione di preadolescenti = Bullying and cyberbullying between theoretical foundations and empirical evidence : the results of a knowledge survey on preadolescents

Tytuł:
Bullismo e cyberbullismo tra fondamenti teorici ed evidenze empiriche : i risultati di unindagine conoscitiva su un campione di preadolescenti = Bullying and cyberbullying between theoretical foundations and empirical evidence : the results of a knowledge survey on preadolescents
Autorzy:
Cavalli, Letizia. Autor
Współwytwórcy:
Formella, Zbigniew, (1963- ). Autor
Tematy:
Cyberprzemoc
Uczniowie
Przemoc w szkole
Frosinone (Włochy)
Gimnazja
Data publikacji:
2018
Język:
włoski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma naukowego

raport z badań

Streszczenie w języku angielskim, polskim.

Bibliografia, netografia na stronach 99-101.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies